Ved kjøp av varer og tjenester som ikke er finansielletjenester.
1. Fyll ut angreskjemaet nedenfor. (Du kan skrive direkte på skjemaet og trykke på lagre).
2. Send angreskjemaettil post@naturkost.no og merk mailen med ”Retur”. Du vil få en e-post nårdin forespørsel er ferdigbehandlet.
3. Skriv deretter ut angreskjemaet og send sammen med pakken.
4. Returner varene på nærmeste hentested elleridenfysiske butikken der du hentet pakken. Når dubenytter deg av angreretten og returnerer apotekvarer må duselv betalereturkostnaden.
ANGRE BESTILLING
Du hari utgangspunktet 14 dagers angrerett når dubestiller varer på nett, og duhar rett til å gå fra avtalen uten å oppgi en grunn. Av hensyn til hygiene og kvalitetssikring, er det noen produkter som ikke kan returneres når dubestiller apotekvarer:
- Forseglede varer med brutt forsegling
- Intim- og hygienske produkter
- Varer som raskt forringeseller rasktgår ut på dato
Retten til å angre kjøpet, returnere og bytte varer, påvirker ikke dinerettigheter som forbruker etter angrerettloven eller forbrukerkjøpsloven. Angrefristen utløper 14 dager etter dendag dueller en annen tredjemann enn transportøren, som du harutpekt, får varene ifysiskbesittelse.
For å kunne bruke angreretten må du underrette oss på e-post: post@naturkost.no
RETUR
Alle varer som returneres må være uåpnede,ubrukt og isin originalemballasje. Varene må pakkes slik at de ikke skades under transport, og sendestil følgendereturadresse senest 14 dager etter at du har underrettet oss om at du vil gå fra avtalen:
Returadresse: SOLSONE AS, +4746252919 ENSJØVEIEN 14, 0655, OSLO
Returfrakten betales av deg som kjøper. NB! Merk at viikke kan stå ansvarlig for sporing og oppfølgingfør vihar mottatt returen hos oss.